NIEUW:  webinars in plaats van fysieke bijscholingen.

Meer lezen & aanmelden!

Boodschappenlijstje 28dagenpuureten

  • Groenten/fruit:  alles wat jij lekker vindt
  • Vlees: (Biologisch) rundsvlees, kippenvlees, evt. wat varkensvlees, wild, schaal- en schelpdieren
  • Noten: macadamia, amandel, cashew, pecan, walnoot, hazelnoot, kastanje, pistache, paranoot
  • Zuidvruchten en gedroogde vruchten: vijgen, dadels, abrikozen, zwarte pruimen, rozijnen (beperkt eten), moerbeien, goijbessen,
  • Zaden/Pitten: pompoenpitten, pijnboompitten, zonnebloempitten,  chiazaad, hennepzaad, sesamzaad,
  • Vetten: kokosolie/kokosvet, ghee, olijfolie
  • Smaakmakers: verse kruiden, specerijen, denk ook eens aan gember, bosui, knoflook, rood pepertje
  • Anders: Eieren, kokosmelk

Terug naar 28dagenpuureten

quote

Dit vond een zakelijke cliënt van de behandeling:

"De afgelopen jaren zat ik niet lekker in mijn vel. Door de voedingstips die ik kreeg voelde ik me binnen een paar weken fitter en vitaler, waardoor ik mijn werk beter kon doen." - Marieke